Sunday 10 March 2013

ADA APA DENGAN MAC???






MAC ,

Tanpa Disedari Engkau Kembali Lagi ,

Kembali Ingin Menyampaikan sesuatu,

Sesuatu Yang Istimewa Tentang Aku & Dia.





OH…MAC,

Engkaulah Bulan Yang Aku Tunggu – tunggu,

Siang Berganti Malam ,

Hari berganti Minggu,

Minggu Berganti Bulan,

Bulan Berganti Tahun,

Akhirnya, Engkau Datang Jua!





10 MAC,

Engkaulah Yang Teristimewa!!!

Teristimewa Di Antara 26 Julai Mahupun 22 Oktober,

Pada Tarikh Inilah Kami Bersatu ,

Bersatu Menjadi Pasangan istimewa.





10 MAC 2013,

Kini,

Datang Lagi!!!

Datang Bukan Sebarang Datang,

Datang Ingin Menyampaikan Berita,

Berita Tentang Kita,

“Love , Eight Year”

“Marriage , five year”



“Wan Nadia Fatihah Binti Wan Mohd Al Malek Faisal, Four Years”
&


Wan Soleha Arini Binti Wan Mohd Al Malek Faisal,Five Months.



Alhamdudillah!!!

Thank You YA ALLAH!!!

Kerana ENGKAU mempertemukan Kami,

Bukan Setakat sahabat,

Malahan Sebagai Teman Istimewa.





YA ALLAH!!!

Aku Bersyukur Kepada MU!

Kerana Dengan ketentuan MU,

Aku dipertemukan Dengannya!

Kerana Dengan Kuasa MU Jugalah,

Aku DiJodohkan Dengannya Sebagai Suami-Isteri!



YA ALLAH!!!

Aku BerDOA Kepada MU,

Agar Jodoh kami Tidak Berhenti setakat ini,

Malah lebih Daripada Itu,

Iaitu Sehingga Ke Hujung Nyawa Kami!

Insya’ALLAH!!!



No comments:

Post a Comment