Friday 10 August 2012

TERIMA KASIH PM ATAS KEPRIHATINAN ANDA...


Bersyukur Awang kepada Ilahi kerana telah memberikan kesempatan  kepada Awang pada hari ini untuk merasai Bonus yang telah diumumkan oleh Perdana Menteri kita baru – baru ini. 





Terima kasih PM.Itulah yang mampu Awang ucapkan di kala Hari lebaran bakal menjelang tiba.Dengan keprihatianan PM melalui duit bonus yang diberikan ini dapatlah Awang menggunakannya untuk membuat persiapan hari raya yang berbaki 9 hari lagi.






Dengan pemberian bonus ini juga sedikit sebanyak membawa kecerian kepada Awang sekeluarga dalam membuat persiapan dan menyambut Hari Raya Aidilfitri nanti.





Kepada Kementerian Belia dan Sukan Malaysia pula Terima kasih,terima kasih dan terima kasih kerana melanjutkan kontrak kami sebagai Pembantu Belia dan Sukan kontrak merangkap Penyelia di Pusat kegiatan Rakan Muda Seluruh Malaysia pada tahun ini dan begitulah juga kami harapkan pada tahun - tahun berikutnya.Dan lebih elok jikalau kami semua diserap sebagai kakitangan tetap di Jabatan Tuan!Insya'Allah!!!Sama-samalah kita semua berdoa wahai Penyelia Pusat Kegiatan Rakan Muda Malaysia.Tambah - tambah di bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ini.

No comments:

Post a Comment